A honlapodhoz mindenképp kell olyan szöveget is készíted, amelyben prezentálod ajánlatod a látogatónak, legyen szó termékről, szolgáltatásról vagy információról.
A hatékony konverzió egyik alap titka, hogy úgy mutasd be az ajánlatodat, hogy az visszautasíthatatlan legyen. Röviden összefoglaljuk neked, hogy melyek azok a rendívül egyszerű de kulcsfontosságú elemek, amelyeket ha beépítesz a szövegedbe, jelentősen megnő az online értékesítésed.
Íme a 3 legalapvetőbb dolog, amely drasztikusan megdobja az értékesítésedet.
Mutasd meg, hogyan használja
Győzödj meg róla, hogy érthetően leírod, hogyan lehet a terméket vagy szolgáltatást használni. Nagyon sokszor nehéz magunk elé képzelni, hogyan válik egy adott termék a leginkább a hasznunkra. Ha ezt megfelelően leírod, a látogató sokkal könnyebben el tudja képzelni, miként válik az adott termék a hasznára, így szívesebben vásárol.
Nyugtasd meg a vásárlót
Ejts néhány szót a múltbeli problémákról és azok megoldásáról. Fontos, hogy megnyugtasd a vevőt azokról a problémákról, amelyekkel a múltban találkozhatott az adott termékkel kapcsolatban. Ezeket a kételyeket muszáj feloldani, különben nem fogja nyugodtan megvásárolni a terméket.
Tüntesd el a problémáját
Hangsúlyozd, hogy a termék ténylegesen megold problémákat. Rá kell világítanod arra, hogy a terméked megold bizonyos problémákat. Mindig tartsd szem előtt, hogy a vásárló nem a terméket akarja megvenni, hanem megoldást vásárol meg egy adott problémára. Például ha sok a mosogatnivalód és nincs időd, akkor veszel egy mosogatógépet, ami elmosogat helyetted. Mutasd be a folyamatot, érezze a vásárló, hogy megkapja a megoldást a problémájára a te termékeden vagy szolgáltatásodon keresztül.
Ha a termékleírásod eleget tesz az itt leírt három kritériumnak, biztos lehetsz benne, hogy előnyösebb helyzetben vagy mint a konkurenciád. Sokan csak felsorolják, hogy milyen szolgáltatásokat nyújt a termék, hiszen azt a legkönnyebb.